torsdag 23. april 2009

Hei på dere!

Kort innpå her!

Hvis noen savner action på bloggen så er min gode unnskyldning: Det er alt for fint vær om dagen til å tilbringe tid ved PC'en.

Den tia av døgnet da utelivet ikke frister bruker jeg til arbeid med Drammen hundefestival som går av stabelen i Sande førstkommende helg. Etter det regner jeg med å kunne senke skuldrene litt igjen.

For mine valpekjøpere vil jeg bare minne om valpetreffet 10. mai. Det er allerede en del som har meldt seg på og flere melder seg sikkert etter hvert. Dere som har meldt dere på skal etter hvert få litt mer info av meg, f eks noen tips om parkering (som kan bli en utfordring i min begrensede gårdsplass). Hvis noen av dere ikke har fått invitasjon kan det skyldes feil på e-postadresse. Da må dere bare ta kontakt med meg slik at dere også kan få invitasjonen.

Invitasjonen er ikke sendt ut til kennelens 2 første kull (der Soffi er mamma), men dersom dere har lyst til å komme på valpetreffet her er dere hjertlig velkomne. Ta kontakt for mer informasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar