torsdag 4. mars 2010

12 dager gamle.

Så var det tid for en liten oppdatering igjen - en kort en denne gangen. Jeg varsla om at det ikke kom bilder hver gang, men så har jeg altså kjøpt meg ny PC og da må jeg jo bare sjekke om jeg får ting til å fungere på den nye PC'en også. Det gjør det! Jeg har holdt meg kun med en bærbar en en stund, men nå har jeg investert i en arbeidshest av en stasjonær PC. Godt med stort format igjen.

Det er stille og rolig i valpekassa nå. Valpene spiser godt - som dere ser på bildene er de ikke akkurat tynne og magre.

Middagslur - her er middag med påfølgende "lurer" mange ganger i døgnet.


Og i dag har jammen den første valpen åpnet øynene også. Jeg strevde litt med å dokumentere begivenheten med et bilde og klarte da å få et glimt av et øye til slutt. Jeg skvatt litt da jeg fikk bildet over på PC'en for det ser jo ut som om det renner av nesa på valpen også. Jeg måtte en tur i valpekassa for å sjekke, da, men nesa er så tørr og fin så. Det er den minste av tispene som var først ute med å åpne øynene, men de andre følger nok etter ganske snart.

Hei på deg! Litt ufokusert enda, men snart kan jeg se ordentlig.


Hva med profilen? Er den OK? Det er da ikke bare øynene mine som er pene.

Ellers har jeg brukt en del tid på Mia i dag. Hun har fått et bad og vi har tatt en aldri så liten oppgradering på pelsen - hun skal på valpeshow på søndag, må vite.


2 kommentarer:

  1. Åååå blir nesten valpesyk igjen da en ser disse nydelige valpene :-)
    Chili (min sorte) skal parres igjen utpå sommeren hvis jeg finner en hanne jeg liker til ta da, og gleder meg veldig til å ha valper i hus igjen :-)

    SvarSlett
  2. hmm...de så faktisk litt tykke ut....hehe..
    flott valper det gitt..

    gleder meg til å se disse...

    ha en fin helg

    SvarSlett