torsdag 10. mars 2011

Rapport fra valpekassa

Her kommer flere bilder av valpene - tatt i perioden fra forrige oppdatering og fram til nå - de eldste øverst og de siste ble tatt nå rett før nedlasting. Variasjonen i fargegjengivelse skyldes at jeg har variert mellom orginal blitz og tilleggsblitz.

Som bildene viser: Valpene vokser og trives! De har en fin vektutvikling og Exxi tar hånd om de på aller beste måte.

Pr nå har jeg ikke merket antydning til kennelhoste i valpekassa, men så er det noe inkubasjonstid på denne sykdommen. Mia har sluttet å harke nå, men jeg holder hundene separert fortsatt.

Hvilepause!

Exxi får servert maten i valpekassa - hun er ellers kun ute av kassa for å gjøre nødvendige ting ute. Valpene ligger å ammer mellom Exxi's bein.


En haug valper.


Yndlingsplassen mellom mammas bein.



Denne melkebaren er åpen 24 timer i døgnet.




Sover.....





....i ferd med å vokne.






Sove mer......








1 kommentar:

  1. Hei Tone,
    Gratulerer med 5 flotte lakrisbarter. De ser såååå fine ut. Exxi står nok løpet ut til gull, som den fine frøkna hun er. Venter jo selv valper og må innrømme at jeg gleder meg.
    Fortsatt lykke til med de 5 små, fine er de.
    Hilsen Vidar
    www.vikamo.com

    SvarSlett